Khamis, 4 Mac 2010

Apakah Itu Infinity Downline?

Apa itu Infinity Downline?



Mungkin ramai yang tidak tahu apa itu program Infinity Downline bukan?..tak mengapa saya akan terangkan serba sedikit mengenai program ni
Program Infinity Downline ini ialah salah satu program affiliate yang berasal dari New York. Ia mengumpul produk-produk berbentuk ilmiah dalam bidang IT dan disampaikan dalam bentuk video & audio bagi mudah untuk kita fahami.




Infinity Downline juga menawarkan Premier Membership yang bernilai RM100 @ USD25 untuk sesiapa meyertai bisnes secara global dengannya. Sebagai ahli promier anda layak menyertai program affiliate @ menjadi reseller bagi produk mereka.
Apa ilmu yang bakal anda dapat jika anda sertai Infinity Downline:
1. Webmaster Training Tools
2. Window Vista Training Series
3. Adobe Photoshop Training Series
4. IE 7 Training Series
5. Affiliate Marketing Training Series
6. Squeeze Page Training Series
7. Product Creation Training Series
8. PLR Memebership Training Series
9. Wordpress Training Series
10. Joomla and Hamachi Training Series
11. Camtasia and Drupal Training Series
12. phpBB and Squidoo Training Series
13.Podcasting and Viebsite Training Series
14. Dan banyak lagi…

Keunikan menyertai program ini ialah anda akan mendapat 100% komisen sekiranya anda memperkenalkan Infinity Downline kepada rakan2 anda. Komisen ini akan terus dibayar ke akaun bank anda!…tanpa melalui pihak admin.
Ya…100% terus ke akaun bank anda! Jika anda pandai menaja saya pasti anda akan mendapat pendapatan yang lumayan. Tetapi sekiranya anda tidak pandai….anda jangan bimbang, jika anda meyertai program Infinity Downline anda akan diberikan panduan bagaimana untuk anda membuat promosi secara online. Maka bolehlah anda teruskan dengan langkah menjana pendapatan lumayan yang berterusan!
Cuba anda bayangkan..jika anda hanya mampu menaja 10 orang sahaja sebulan anda akan mendapat komisen RM1,000. Semasa saya diperkenalkan dengan program Infinity Downline dulu saya tak berharap sangat akan dapat komisen banyak melalui program ni. Saya hanya berminat untuk mengetahui tentang bagaimana nak guna Adobe Photoshop, Squeeze Page, Joomla, cara nak buat forum guna phpBB dan lain2 lagi.

Untuk buat promosi tu saya hanya buat sikit2 sahaja..dalam masa seminggu saya telah dapat modal saya semula. Lepas tu selang 2 hari saya dah dapat keuntungan dari program tu. Ini carta bagaimana anda akan dapat komisen dengan program ni.



Dipetik dari Kuasa100
Saya akan terangkan serba sedikit tentang keunikan program Infinity Downline ini.

KEUNIKAN PERTAMA
Anda perlu membayar yuran keahlian kepada rakan yang telah memperkenalkan program ini kepada anda. Bukan kepada pihak pengurusan Infinity Downline. So Infinity Downline ini:
• Tiada kos pengurusan
• Tiada konsep e-wallet
• Tiada kos tersembunyi
Ia satu2nya perniagaan global yang membolehkan anda membayar secara bank in/bank transfer. Anda tidak perlukan kad kredit!.

KEUNIKAN KEDUA
Infinity Downline buat pertama kalinya telah memperkenalkan sistem ‘Reverse 2 up’ dalam programnya. Apa itu sistem ‘Reverse 2 up’ ini?
Dengan sistem ini telah menghasilkan ramai jutawan di USA. Seperti yang anda faham, kita tidak akan mendapat keuntungan dari setiap jualan yang dihasilkan oleh downline kita. Untuk membolehkan anda mendapat kauntungan bagi jualan yang dilakukan oleh downline anda, Infinity Downline telah merangka satu pelan pemasaran baru dan unik dinamakan sistem ‘Reverse 2 up’. Ada 2 syarat @ lesen untuk menikmati sistem ini iaitu:
1. Anda perlu menaja sekurang-kurangnya 4 orang ahli premier.
2. Anda perlu pass up 2 pembayaran daripada 4 orang kepada upline anda.



Rugi la macam ni kan?..tapi anda jangan bimbang. Downline 1 dan 3 anda pun akan membuat perkara yang sama. Anda pula akan menerima pembayaran daripada 2 downline mereka. Adil bukan?

SERTAILAH SEKARANG!

http://www.infinitydownlin.com/?id=jon70

Tiada ulasan:

Catat Ulasan