Sabtu, 23 Oktober 2010

~ BaGaiMaNa DenGAn SaraPaN AnDA Hari Ini? ~

Bercakap pasal BERSARAPAN ni...memang perlu untuk kita mengambil sarapan pagi...tiap2 hari..untuk selama hidup kita..iya tak? Tapi kalau asyik bersarapan dengan MENU yang sama jer tiap-tiap hari..boleh jadi boring laa pulak..kan? Apa kata kalau kita pelbagaikan hidangan menu sarapan macam yang dibuat oleh SAHABAT saya nie...kalau sanggup laa..he he he...

Sarapan TAHUN PERTAMA perkahwinan SAHABAT saya...Indahnya Alam Perkahwinan..

Sarapan TAHUN KEDUA perkahwinan SAHABAT saya...alahai bertuahnya kau MAT..

Sarapan TAHUN KETIGA perkahwinan SAHABAT saya...omak aih, bertuahnya badan...

Sarapan selepas TAHUN KE EMPAT perkahwinan SAHABAT saya...ooiiik...!!???

Sarapan selepas Tahun Ke Lima perkahwinan SAHABAT saya....alamaaakk!!!

Sarapan selepas SEPULUH TAHUN perkahwinan SAHABAT saya...menu baru ke MAT??


Sarapan selepas 20 TAHUN perkahwinan SAHABAT saya...kalau ditaruk MADU bagus ni MAT!!

Errrr...berapa lama korang dah berkahwin nie..MAT??
P/S: untuk hiburan sahaja..he he he..







Tiada ulasan:

Catat Ulasan